Specyfikacja
Moc
0-100
Skrzynia
Napęd
Silnik
Prędkość maksymalna
Cayman GT4 jest przeciwieństwem obecnych trendów w motoryzacji – turbodoładowań, coraz większej mocy, lepszych czasów do „setki” czy wszechobecnych elektronicznych wspomagaczy. Cayman jest całkowicie purystyczny i właśnie dzięki temu ma tak szerokie grono motoryzacyjnych fanów. Jedną z najważniejszych zalet Caymana jest jego silnik. Wolnossący 4-litrowy bokser z możliwością „kręcenia” obrotów do rzędu 8000 obr./min. i wyjątkowo przyjemnymi doznaniami dźwiękowymi! Budowanie mocy przebiega bardzo płynnie i przewidywalnie co pozytywnie wpływa na pewność przyśpieszania w zakrętach. Względem poprzednika, generacja 718 jest też bardziej przyjazna na co dzień, ale i zyskała przy tym dużo pod względem dynamiki – co potwierdza rewelacyjny czas na Nurburging’u (jest szybsza o 12 sekund od generacji 981). Jest to możliwe również dzięki zwiększeniu o 50% docisku, za sprawą skutecznej poprawy aerodynamiki. Duża zasługa w tym sportowego dyfuzora zapożyczonego z modelu 718 Spyder oraz wysuniętego z przodu auta splittera. Cayman GT4 uzbrojony jest w 420 KM oraz 430Nm co umożliwia przyspieszenie do „setki” w zaledwie 3,9 sekundy. Wnętrze auta cechuje się surowością typową dla torowych aut, ale w przypadku GT4 w parze z tym idzie wykończenie przy użyciu najwyższej jakości materiałów. Deska rozdzielcza pokryta jest alcantarą, a w miejsce klamek producent zastąpił materiałowymi paskami. Porsche GT4 to bez wątpienia auto wyjątkowe, inne od nowoczesnych samochodów, spełnia ono bowiem pierwotne założenia sportowego samochodu.
Galeria:
1 dzień | 2000 zł brutto / dobę |
2-3 dni | 1850 zł brutto / dobę |
4-6 dni | 1650 zł brutto / dobę |
7-13 dni | 1350 zł brutto / dobę |
14-22 dni | 1050 zł brutto / dobę |
23-29 dni | 850 zł brutto / dobę |
powyżej 30 dni | 750 zł brutto / dobę |